Första sidan | Forum start | Logga in | Bli medlem |

Testare av pokerklient sökes!

Detta forum är för dej som söker konsult eller kan erbjuda konsulttjänster inom UNIX { Linux, FreeBSD och etc } och Open Source sektorn.

Testare av pokerklient sökes!

Inläggav Johan 12 december 2006, 12:18

Hej!

Behöver en grupp testare av en pokerklient i linux, ej javabaserat in browser play, utan en nedladdningsbar klient.

Alla över 18 är välkomna, och det kommer utgå ett bra erbjudande till er som därefter vill fortsätta vara med på sajten.

Skicka en anmälan till pokertester@gmail.com med 'testare linux' i ämnesraden.

mvh,

Johan
Johan

Inläggav drbrno 12 december 2006, 12:27

Du kanske ska nämna vilken sajt det handlar om?
Användarvisningsbild
drbrno

Inläggav Johan 12 december 2006, 12:32

Vi startar upp sajten, så det finns inget etablerat varumärke. Du får en länk om du svarar på mailet.
Johan

Inläggav klein 12 december 2006, 15:36

Tveksamt fall av spam, det där. Inga URL:er får postas i forumet till poker sajter, dom får skickas som PM.

drbrno skrev:Du kanske ska nämna vilken sajt det handlar om?
klein

Inläggav Johan 12 december 2006, 16:11

Med handen på hjärtat så är inte mitt inlägg avsett för att "ragga" kunder till sajten, utan att få linuxanvändare att testa klienten och komma med utvärderingar på denna. Jag hoppas att det kan förklara anledningen till min post, och för övrigt så finns det inte någon sajt ute som har linuxklienter som är nedladdningsbara. Pga detta nämndes inte namnet. Jag hoppas som sagt att detta inte ses som ett spam, utan ett försök att få intresserade att gå med i en testgrupp som vi har.

Besvarar gärna frågor.

/Johan
Johan

Inläggav klein 12 december 2006, 16:34

Som sagt, så länge det är "testa" sajten är det ok, dock måste alla URL:er skickas som PM. detta pga att det är en kriminelhandling att göra reklam för pokersajter i Sverige.

Det är brott emot lotterilagen att göra reklam för pokersajter. Skulle vi vilja göra reklam för detta, krävs det utgivningtillstånd från Radioverket, vilket vi förnärvade saknar.

Johan skrev:Med handen på hjärtat så är inte mitt inlägg avsett för att "ragga" kunder till sajten, utan att få linuxanvändare att testa klienten och komma med utvärderingar på denna. Jag hoppas att det kan förklara anledningen till min post, och för övrigt så finns det inte någon sajt ute som har linuxklienter som är nedladdningsbara. Pga detta nämndes inte namnet. Jag hoppas som sagt att detta inte ses som ett spam, utan ett försök att få intresserade att gå med i en testgrupp som vi har.

Besvarar gärna frågor.

/Johan
klein

Återgå till Konsultuppdrag