Torka bort skit.

Här diskuteras forumet. Hur det skall utvecklas.
Post Reply
klein

Torka bort skit.

Post by klein » 27 July 2011, 21:19

Tyvärr var det någon inne i forumet igår bajsade ner forumet ingen med spam. Sedan verka forumet blivit för någon slags attack, det var flera 1000 användare reggade bara på några dagar.

För att rensa bort dessa användare, så fick jag radera direkt mysql..Finns fortfarande skräp krav.

Dock kan detta ge fel, som jag kanske inte ser olika realtioner med taballer. Skulle någonting inte fungera med forumet skicka e-post på martin@linux.se, så får jag rullar tillbaka en backup.

andersajja

Re: Torka bort skit.

Post by andersajja » 28 July 2011, 17:33

Loggade precis in och besökte 'Fritt Forum' närmare tråden 'Klockan är nu...' Klickade på sista sidnumret och får upp en inloggningsruta för någonting som utger sig för att vara 'missjennyh.blogg.se'. Se skärmdump:
Image
andersajja

"You are not allowed to criticize this product publicly",
"You agree that by agreeing, we can make any changes to
the agreement in the future which you automatically agree to."

klein

Re: Torka bort skit.

Post by klein » 3 August 2011, 07:26

Det där verka vara något problem på klient nivå. Pröva tryck Shift+ctrl+del och rensa allt gamlat.

Fel mig, det vara någon som hade postat bild till en blogg som hade fått lösenords skydd.
andersajja wrote:Loggade precis in och besökte 'Fritt Forum' närmare tråden 'Klockan är nu...' Klickade på sista sidnumret och får upp en inloggningsruta för någonting som utger sig för att vara 'missjennyh.blogg.se'. Se skärmdump:
Image

Post Reply