Tangentbordsprojekt?

Har du en dator som är m/ä? Fint! Med linux kan man göra massor med kul, här får du massor med roliga råd om hur använder Linux och andra fria UNIX smaker till roliga hemma byggen.
Post Reply
fentisen

Tangentbordsprojekt?

Post by fentisen » 12 March 2007, 11:13

Hej,

Nu är det här tyvärr inget linux projekt, men jag tog mig friheten att posta i den här delen av forumet i alla fall. Eftersom att det är här kreativiteten flödar. Hoppas att det är OK med moderatorerna.

Historien är den att jag gjorde en liten felbeställning, beställde 12 st tangentbord med US layout och det är SE/FI layout vi behöver. Så nu sitter vi med 12st tangentbord och de höga returkostnaderna har lett till att vi bestämt oss för att behålla tangentborden. Vi vill inte att tangentborden ska samla damm utan vi vill hitta på något, mer eller mindre vettigt, med dem. Ideer mottages med öppna armar!
In a world without fences we do not need Gates.

OErjan

Post by OErjan » 12 March 2007, 20:25

peta in en sånhär liten skönhet i chassit vetja sedan en LCD display, presto en "laptop".
http://developer.axis.com/
kanske jag är en av de sista människor som ser din gamla: bil, dator, gräsklippare...
efter mig är de så många kilo konfetti.

Ham

Post by Ham » 13 March 2007, 16:17

Odla groddar i dem... :roll:
Linux limitless
Image

Zenox

Post by Zenox » 13 March 2007, 17:04

Tangentbordscluster! Mmm, det vore nått.. Ge bort till polare som behöver nått pga skitigt tbord.. Mja, vet inte.. Svårt att komma på nått vettigt :lol:

Post Reply