Code: Select all
Varning för ny nervstimulant
Åre torg
Tjej 1: Killarna från igår verkar ju rätt smarta. Dom går på KTH liksom!
Tjej 2: Jaha. Är det en ny drog?
Varning för ny nervstimulant
Åre torg
Tjej 1: Killarna från igår verkar ju rätt smarta. Dom går på KTH liksom!
Tjej 2: Jaha. Är det en ny drog?
Spelar inte så stor roll. Huvudsaken är att det är skojKartongbit wrote:Rolig sida, men det luktar fejk om många av sakerna som skrivits...
Jag fattar inte..JO wrote:http://www.tjuvlyssnat.se/
Varning för ny nervstimulant Åre torg Tjej 1: Killarna från igår verkar ju rätt smarta. Dom går på KTH liksom! Tjej 2: Jaha. Är det en ny drog?
Exakt. På samma sätt som man kan bli avstängd för att man använder PHP...Millepromille wrote:Jag fattar inte..
tjejen vet inte vad KTH är och chansar på en drog?.. ska det vara det roliga eller missar jag något?
ROFLMAO!md2perpe wrote:Exakt. På samma sätt som man kan bli avstängd för att man använder PHP...Millepromille wrote:Jag fattar inte..
tjejen vet inte vad KTH är och chansar på en drog?.. ska det vara det roliga eller missar jag något?
Ja och om man läsare hela artikeln så ser man att de är en ganska solklar ironi.. Tycker inte det är särsilkt kul längre då. alla kan väl skriva en sån där artikeln..Nille_kungen wrote:Det va en rolig artikel att dom inte har mera koll.
Jag tycker nog att det tillhör allmänbildningen att veta vad KTH är, och jag tror verkligen inte det är så många som 80 % som inte vet vad det står för.Millepromille wrote:Ja och om man läsare hela artikeln så ser man att de är en ganska solklar ironi.. Tycker inte det är särsilkt kul längre då. alla kan väl skriva en sån där artikeln..Nille_kungen wrote:Det va en rolig artikel att dom inte har mera koll.
f.ö så benäms ofta kemsiska substanser med 3 bokstäver. så dom 80 % av sveriges befolkningen som inte vet vad kth betyder satsar säkert många av dom på någon drog i ett sammanhang som tyder på att de är en drog..
Nej knappast.. specielt inte för en som bor långt ifrån sthml. det är inget som man lär sej i skolan och det är inget som en vanlig allmämbildad svensson behöver veta heller..zeal wrote:Jag tycker nog att det tillhör allmänbildningen att veta vad KTH är, och jag tror verkligen inte det är så många som 80 % som inte vet vad det står för.Millepromille wrote:Ja och om man läsare hela artikeln så ser man att de är en ganska solklar ironi.. Tycker inte det är särsilkt kul längre då. alla kan väl skriva en sån där artikeln..Nille_kungen wrote:Det va en rolig artikel att dom inte har mera koll.
f.ö så benäms ofta kemsiska substanser med 3 bokstäver. så dom 80 % av sveriges befolkningen som inte vet vad kth betyder satsar säkert många av dom på någon drog i ett sammanhang som tyder på att de är en drog..
Litet fakta om KTH och CTH:Millepromille wrote:f.ö så benäms ofta kemsiska substanser med 3 bokstäver. så dom 80 % av sveriges befolkningen som inte vet vad kth betyder satsar säkert många av dom på någon drog i ett sammanhang som tyder på att de är en drog..