Var och varannan dag så får jag höra de mest vansinniga saker från min omgivning. Jag börjar att tro att de flesta är tokiga.

Jag kan inte förstå hur människor kan blanda ihop alla begrepp så fullständigt vansinnigt. Ofta är det också de som använt datorer länge som kommer med de mest vansinniga frågorna. Det måste bara vara helt omöjligt att ens kunna hitta på så galna frågor. Tyvärr är de så uppått väggarna galet så att jag inte ens kommer ihåg en bråkdel av galenskaperna (måste börja spela in vad folk häver ur sig).
Jaha, medan jag skrev det här så glömde jag bort de senaste galenskaperna, men det gällde avbildningar till cdskivor (iso, bin nrg). Jag skulle också hjälpa personen med att söka på en hemsida. I övre högra hörnet så finns det ett fält där man skriver in sökordet och sedan trycker på knappen sök. Personen hade väldigt svårt med det, så varje gång skrev han i addressfältet i webläsaren (http://www.ordet han sökte efter). Ja ni fattar vad galet det blev när vederbörande upprepade samma procedur flera gånger och indirekt anklagade mig för att ge fel instruktioner.
Jag skulle också hjälpa samma person att surfa in till sin webmail. Folk verkar tro att www är obligatoriskt i webaddresserna. Upprepade gånger skrev personen www.webmail.telia.se och anklagade mig naturligtvis för att inte kunna min sak.
Så här är det varje dag, men olika galenskaper varje gång.