Ursäkt till hmmLinux

Fritt forum, här är det högt i taket.
Post Reply
PJ

Ursäkt till hmmLinux

Post by PJ » 10 December 2006, 22:51

Har jag missat någonting?? :D

Till att börja med var jag lite trött när jag skrev mitt förra inlägg i en tråden skapad av hmmLinux som för övrigt är spårlöst försvunnen. Jag ber så mycket om ursäkt för att det ifrån början blev lite missförstånd ifrån min sida, så här i efterhand så är det ganska självklart att det handlade om registernycklar. Men som sagt det blir lätt missförstånd när man inte skriver ut allt. Målsättningen med mitt förra inlägg var faktiskt att få fram mer information alternativt få fram en bättre ställd fråga, i hopp om att slutligen kunna hjälpa till. Tyvärr var inte jag heller tydlig nog i mitt svar vilket jag även ber om ursäkt för då min målsättning inte var att starta ett flamewar, vilket mitt inlägg mer eller mindre resulterade indirekt i.

För övrigt kan jag tillägga att jag har varit och hälsat på föräldrarna under helgen och internettillgången där är ingen höjdare (56k modem) samt att man dels har varit upptagen med annat. Det är anledningen till att jag inte har varit speciellt aktiv på forumet under helgen. Kan bara konstatera att jag bara är glad över att jag inte har sett svaret då det inte verkar ha varit trevligt att dömma av alla övriga reaktioner.

Nu när jag vet att det handlar/handlade om registernycklar så kan jag bara konstatera att jag troligtvis inte hade kunnat hjälpa till.

Och för övrigt kan jag bara hålla med vem-det-nu-var som gav förslaget att äta mer pepparkakor. Jobbar på det nu... 8)

Emil.s

Post by Emil.s » 10 December 2006, 23:14

Jo, först så rensade jag tråden på "skit". Sen så fick jag en vädjan att ta bort tråden eftersom den ändå inte innehöll någon information.

Så det vart soptunnan. :P
Innan ni postar: Läs FAQen
När ni postar:
Posta i Rätt forum! Och skriv/formulera dig rätt

PJ

Post by PJ » 10 December 2006, 23:32

Emil.s wrote:Jo, först så rensade jag tråden på "skit". Sen så fick jag en vädjan att ta bort tråden eftersom den ändå inte innehöll någon information.

Jag hann läsa tråden efter att du hade rensat den på "skit" men jag var inte tillräckligt snabb för att få med det här inlägget i den tråden innan du hann kasta den. Sammtidigt ville jag ändå posta det här inlägget så det fick helt enkelt bli en ny tråd.

Emil.s

Post by Emil.s » 10 December 2006, 23:38

PJ wrote:
Emil.s wrote:Jo, först så rensade jag tråden på "skit". Sen så fick jag en vädjan att ta bort tråden eftersom den ändå inte innehöll någon information.

Jag hann läsa tråden efter att du hade rensat den på "skit" men jag var inte tillräckligt snabb för att få med det här inlägget i den tråden innan du hann kasta den. Sammtidigt ville jag ändå posta det här inlägget så det fick helt enkelt bli en ny tråd.
Ok.
Du är förlåten av mig i allafall. :D
Innan ni postar: Läs FAQen
När ni postar:
Posta i Rätt forum! Och skriv/formulera dig rätt

mikaelho

Post by mikaelho » 11 December 2006, 06:53

bara för att du är från norrbotten är du förlåten hehe :). fast jag har dock ingen aning om vad du har gjort för fel. :oops:
Linux är dagens och framtidens Amiga!

PJ

Post by PJ » 11 December 2006, 08:10

mikaelho wrote:bara för att du är från norrbotten är du förlåten hehe :).
Tackar! :D
mikaelho wrote:fast jag har dock ingen aning om vad du har gjort för fel. :oops:
Nerkortad version: Jag svarade på ett inlägg och det blev lite missförstånd vilket sen ledde indirekt till ett flamewar.

Post Reply