sf och fm nere?
sf och fm nere?
hmm surfade omkring lite och märkte att jag kommer inte in på www.sourceforge.net samt www.freshmeat.net ... är det bara jag som har problemet eller har ni också det ?
- MagnusBerg
Jag tror de har ganska högt tryck på sin server. I går när jag skulle ladda ner från www.sourceforge.net behövdes det flera försök innan jag kom in och sen segade sig filen ner.
***** Gentoo *****Fvwm *****
Ligger SF och FM på samma server?MagnusBerg wrote:Jag tror de har ganska högt tryck på sin server. I går när jag skulle ladda ner från www.sourceforge.net behövdes det flera försök innan jag kom in och sen segade sig filen ner.
Nu kom jag in på sf föresten.
Med Vänliga Hälsningar
Bertil Stenberg
Bertil Stenberg
tror ni 2.6.5 kärnan kan ha nåt med det at göra? eller kanske gnome2.6... en hel del nya saker har släppts på kort tid, massor med servrar är sega just nu.
EDIT alltså ite att kärnan har dålig prestanda, men att den är top 10 på alla listor över nedladningar /EDIT
EDIT alltså ite att kärnan har dålig prestanda, men att den är top 10 på alla listor över nedladningar /EDIT
kanske jag är en av de sista människor som ser din gamla: bil, dator, gräsklippare...
efter mig är de så många kilo konfetti.
efter mig är de så många kilo konfetti.